2014. november 10., hétfő

Merre tartsak nélküled ?!












Emléked fáj, keresztül- kasul cikázol szívemen. 
Fájsz éjjel, fájsz nappal. 
Bárhol vagyok, magamon érzem puha érintésed, tudom, lelked még velem együtt él és lobog valahol az utcák néptelen szürke reggelén. 
Léted, melynek láthatatlan kísértésével tisztában vagyok, arannyal és melegséggel, meghittséggel telíti napjaimat.
Hajamat szél tépi , szívemet te sajdítod.
Vágyam, hogy adj nekem valamit, vagy hogy én adjak neked, szinte szétfeszít. 
Tudom, mennem kell tovább, és azt is tudom, hogy amerre én tartok, valahol arra vagy Te is. 
Az út végtelenül hosszú, dombokkal, hegyekkel, szakadékokkal és völgyekkel szabdalt, de mindig minden egy irányba mutat , 
minden egyfelé vezet: Hozzád.



Egy rendhagyó, lélekmelengető segítő könyv, melyet személyes tapasztalataimat felhasználva  Neked írtam, ha te is gyászolod  szerettedet, és ha úgy érzed, kell a segítség a talpraálláshoz:


      Megrendelheted   E-könyv formájában  

1 200,-Ft-ért ,itt: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése