2014. július 5., szombat

Köszönök mindent neked!

Fel tudod egyáltalán fogni, mit éreztem, amikor szembesültem a ténnyel, hogy véglegesen elhagytál engem?...

Hisz pár órája sincs, hogy még érintettelek, élőn, elevenen, melegen és puhán bújhattam a karjaidba. Hirtelen,nagyon hirtelen egyedül maradtam.
Vágyakozó pillantásodat már csak Föntről vetheted rám, de én a tudattól is boldog leszek, és köszönöm!

A csend belefolyik az örökkévalóság folyamába. Már régóta nem lélegzel, de tudom, Létezel. 
Még így is tudom, holott valójában a színtelen ürességen kívül képtelen vagyok bármi mást érezni.
Talán – reménykedem- magaddal vittél volna, ha kapsz erre lehetőséget. Ha megkérdeznek előtte. 
De Isten nem kérdez, Isten csak cselekszik.

A teliholdat, a naplementét , a  jókedvű madarakat és illatozó virágokat már a Te szemeddel is figyelem, a Te orroddal szagolom, igen, én Te vagyok!

Így hát - látod - mégiscsak itt ragadsz, hiába hagytál el testeddel!

Vittél magaddal nap-sárga vidámságot, nevetős vicceket, bonyolult érzelmeket és félelmetes szenvedélyeket. A lenyomatait azonban mindnek itt hagytad. 
Hogy továbbfejlődjön, hogy erősödjön és megvédjen engem akkor, amikor kell. 
Amikor nagyon egyedül vagyok.
Köszönöm neked...


Egy rendhagyó, lélekmelengető segítő könyv, melyet személyes tapasztalataimat felhasználva  Neked írtam, ha te is gyászolod  szerettedet, és ha úgy érzed, kell a segítség a talpraálláshoz:


      Megrendelheted   E-könyv formájában  

1 200,-Ft-ért ,itt: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése