2014. augusztus 7., csütörtök

Örök szerelem...

Amit átélek, az a gyász és szeretet örvénylő világa. Saját lelkemben ég, táplál, megölel és felemészt. 
Lángolok. Nem valakiért, hisz már nincs kiért. 
Talán magamért égek, mert  ez fontos nekem. Örök szerelem, örök érzelem, örök lángolás; minden bennem található. Miért is keresném máshol?  Kívül azt, mi belül van. Életet ott, hol halál van , bár az is élet, csak más nézőpontból. 

Még nagyon, kínlódva fáj. Olyan egyedül vagyok.
Elszakadt a szál, elszakadt a húr a gitáron, de a folytonosság mindig megvan, ha nem is látszik, ha látszólag elszakadt, ha látszólag már nem él!
Valójában él.
Akárhol, mindenhol. Él.  És lélegzik, értünk van, mint minden ebben a létben. Miért kell az elszakadt húrra koncentrálni? 
Ne legyél rabja egy elszakadt húrnak, mert a zenét mindenképpen meghallod, ha van füled és szíved. A húr már csak egy jelkép.


Odaadtam. Igen, mindenemet. Magamtól adtam oda, nem kérte senki, de otthagyom Nálad, tégy vele, amit csak akarsz, nem kérek vissza semmit.  
Bármikor újra odaadom, ha kéred, és mégis - megmarad mindenem.  
Ez a lélek örök, boldoggá varázsoló kényszere, hogy elérje saját magát itt, a földön is, lángot és poklot maga mögött hagyva.
Szeretlek Örökké.


Egy rendhagyó, lélekmelengető segítő könyv, melyet személyes tapasztalataimat felhasználva  Neked írtam, ha te is gyászolod  szerettedet, és ha úgy érzed, kell a segítség a talpraálláshoz:


      Megrendelheted   E-könyv formájában  

1 200,-Ft-ért ,itt: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése