2014. május 10., szombat

NE AGGÓDJ!!


.....hiszen úgyis minden rendben lesz.
Ugyan ezt most valószínűleg elég nehéz átérezned, hiszen úgy érzed, valójában semmi sincs rendben, az életed csak egy gubancos, átláthatatlan , gyászos szövevény.
Pedig hidd el, hogy a dolgok mindig úgy alakulnak, ahogy kell.

 Szükségtelen vádaskodni, nem-elfogadni, lázongani, bírálni és elítélni a sorsot, hogy jól kikezdett veled. Nem. Az Univerzum, a felsőbb bölcsesség melletted áll, ahogy mindig is. Tudom, miről beszélek, mivel én is megtapasztalom ezt rengetegszer. Én is magam mögött hagytam már az aggódás fogalmát, igazából magát szót is száműztem az életemből és a szótáramból A szóra sincs szükség, mivel csak arra jó, hogy megmérgezze a tudatunkat és azt hitesse el velünk, hogy szegény szerencsétlen áldozatok vagyunk.

Higgy és bízz, ennyit mondhatok csak őszintén, mert ez az alapköved, amire aztán elkezdhetsz újra építkezni, újra felépíteni saját magadat azokból az erős, sziklaszilárd energiákból, melyeket létrehozol aggódásmentes, ősbizalommal telített gondolataiddal. 


Egy rendhagyó, lélekmelengető segítő könyv, melyet személyes tapasztalataimat felhasználva  Neked írtam, ha te is gyászolod  szerettedet, és ha úgy érzed, kell a segítség a talpraálláshoz:


      Megrendelheted   E-könyv formájában  

1 200,-Ft-ért ,itt: 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése