2014. június 21., szombat

Halálodban - Én Te lettem

Halálodban –Én Te lettem.

Nem tudom elhinni, hogy csak úgy itt hagytál, egyik óráról a másikra. A gyász megöl.

Most úgy tűnik nekem, véglegesen egyedül maradtam.
Ne is tagadd - Te döntöttél így. 
Hogy elmész, és egy jobb világot keresel magadnak.
Biztos vagyok benne,hogy megtaláltad, és amit itt a földön oly hiába kerestél- most a tiéd lett.
Az árat én fizetem helyetted, de lásd, szívesen teszem, mert annyira szeretlek, hogy semmi áldozat nem sok nekem azért, hogy Téged boldogságban tudjalak!

Megélem  a földi szenvedés minden ízét, amit rám hagytál, csak hogy te végre boldog lehess ott, ahol fény és a szeretet az állandó Úr.
Önző és kicsinyes dolog ilyenkor a saját gyászomra és szenvedésemre gondolni, tudom...

A szereteted nem ment át a túloldalra, hiszen érzem,hogy még ha egyedül is vagyok, folyamatosan velem van, mint egy sugárzó,meleg fénynyaláb. – körülölel, megérint, megsimogat. 
Érzem. Szeretlek.


    Egy rendhagyó segítő könyv, mely Neked íródott, ha te is                    elveszítetted szerettedet és egyedül maradtál:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése