2013. január 31., csütörtök

Szabadulj meg a nehezteléstől!

Bármelyik stádiumban is vagy most gyászodban, van pár dolog, amit mindenképpen tanácsos megtenned, ha tovább akarsz haladni a gyógyulás útján, ha szeretnél lelkileg kicsit megnyugodni.

Az egyik ilyen dolog a MEGBOCSÁTÁS.


Nagyon sok esetben gátolja a  felépülés folyamatát az, ha nem tudunk megbocsátani eltávozott szerettünknek valamiért, akár csak azért, mert elment , itt hagyott bennünket.

 Merülj most egy pár percre saját magadba és kérdezd meg lelkedet:
"Biztos, hogy nincs bennem egy elfojtott, keserű neheztelés iránta, amiért elment, amiért elhagyott engem?....
Igen, lehet, hogy nem vallod be magadnak sem, de hidd el, hogy van ez így. Nem kell keresgélnem a példákat, hisz én magam vagyok a példa erre.
Sokáig keresgéltem magamban, amíg rájöttem számos kínzó gondolatomra, és arra, hogy ezek konkrétan miből adódnak. A mély fájdalmam mögött bizony haragudtam és vádoltam, amiért hirtelen itthagyott, "minden előzetes figyelmeztetés nélkül". 

  Tehát nagyon fontos, hogy nézz mélyen magadba, és kérdezd meg magadtól:
„Teljesen megbocsátottam neki, hogy magamra hagyott engem ?”
 Ha így van, fogadd el a haragodat, neheztelésedet ( ettől még ugyanúgy szereted őt, ne legyen emiatt lelkiismeret furdalásod ! )


Ezektől az érzelmektől azonban meg kell szabadulni, mert ha teret nyitsz nekik, akkor nagyon sokáig, rossz esetben örökké kínozni fognak !

Itt van egy általam kipróbált és bevált módszer, hogyan tudsz ettől a haragtól, nehezteléstől megszabadulni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése