2014. július 19., szombat

Amikor minden mindegy..

Most, hogy gyászolsz és egyedül vagy, nagyon fontos, hogy ne merülj le teljesen az egyedüllétben. Észre sem veszed, és egyszer csak már nem fogsz vágyni az emberek közé, tartani fogsz a társaságtól, nem érzed magad biztonságban. Sérülékeny és érzékeny vagy.

Ez sajnos idővel még rosszabb lehet, ha hagyod eluralkodni magadon a "semmi sem érdekel igazán" érzést. Egy csapda, amibe könnyű beleesni, én magam is átmentem ezen.

 Egyedül voltam a gyászommal, semmi sem számított, minden mindegy volt, nem terveztem semmit előre, csak úgy hagytam magam sodortatni az élettel.
Mások gondolkodtak helyettem, én csak a végrehajtó voltam.  minden mindegy volt. Aztán idővel ez is megváltozott. Elkezdett érdekelni, hogyan alakulnak az események, sőt, egyáltalán nem volt mindegy, mi történik. Ez már a gyógyulás jele volt, hiszen nem csak közömbös megfigyelője voltam a saját életemnek.

Tehát ha már túl sokáig tart nálad is ez a közömbös állapot, próbálj meg tudatosan tenni azért, hogy ismét ura légy az életednek. Legalább apró elhatározásokat , döntéseket hozzál saját magad, egyedül, önállóan, melyek mégiscsak tükrözik, ki vagy valójában és mi az, amit szeretnél. Kezdetben bármi megteszi, akár csak az, hogy mit veszel vacsorára vagy mit főzzél ebédre.
Aztán szépen lassan ez kibővül, és elkezdesz érdeklődni más dolgok iránt is, tulajdonképpen visszakerülsz az élet áramlatába.
És ez a cél. Hogy megtaláld végül saját magadat, a te utadat, érzéseidet, gondolataidat, életcélodat.
Hidd el, menni fog.


Én is elveszítettem a páromat ,és ebben a könyvben szeretnék neked segíteni, hogy gyászod feldolgozásának útját kicsit könnyebbé tegyem:

Ugyanennek a könyvnek az anyagát megrendelheted 
E-könyv formájában  
PDF formátumban
1 200,-Ft -ért, itt: 

egyedullet@gmail.com







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése